کتاب صدنکته از هزاران آیت الله رضائی تهرانی

کتاب صد نکته از هزاران پیرامون نهضت سالار شهیدان آیت الله علی رضائی تهرانی


در مقدمه ناشر آمده است: چراغ هدایت بودن از یک سو و کشتی نجات‌بودن از سوی دیگر در مختصات شخصیتی حضرت سیدالشهداء امام حسین علیه السلام در کنار صدها ویژگی و امتیاز دیگر، این امام عظیم‌الشأن را در صدر عشاق جهان هستی و محبوب‌ترین شخصیت ولایی عالم نشانده است. بلی خود ایشان هم در عشق‌بازی با محبوب اول جوری عمل کرد که گوی سبقت را از همگان ربود. حضرت حسین علیه السلام درصدر است و باید صدرنشینی ایشان در همه سطوح فکری، مدیریتی، اسوه‌بودن، عشق و محبت‌ورزی و... برای همه محبینش، بلکه همه بشریت تبیین شده و معرفی شود.


کتاب کم نظیر "صد نکته از هزاران" اثر جامعی است که توسط  استاد گرانقدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ علی رضایی تهرانی دام عزه به رشته تحریر درآمده است.


این مجموعه به عنوان «کتاب دست» کلیه محققین و مبلغین بزرگواری که می‌خواهند انبوه مطالب دست اول و صحیح را برای مخاطبین خود و نسل فرهیخته کنونی که پرسش‌گری را به عنوان ویژگی برجسته خود همراه دارد عرضه کنند کارایی داشته و در این زمینه بهترین است.


آدرس تهیه کتاب: مشهد، موسسه مطالعات راهبردی علوم‌ومعارف‌اسلام، بین چهارراه حجت‌وچهارراه مقدم، خیابان کاشانی-۲۵، شماره۴۹۰

تلفن: ۳ ـ ۲۲۸۵۸۰۰ ۰۵۱۱ فاکس: ۲۲۸۵۸۰۵ (۰۵۱۱) نشانی اینترنتی: www.isin.ir



کتاب سیروسلوک طرحی نو در عرفان عملی شیعی آیت الله علی رضائی تهرانی قبلاً در همین وبلاگ معرفی شد

کتاب سیروسلوک آیت الله شیخ علی رضائی تهرانی رضایی مشهد